سوالات متداول

فروشگاه اینترنتی اوپاکالا

logo لطفا منتظر بمانید...

سوالات متداول

ثبت نام در اوپاکالا

  • آیا برای خرید ازسایت اوپاکالا بایستی ثبت نام کنم وعضو سایت شوم :
  •  بله، برای ثبت سفارش نیاز به عضویت در اوپاکالا است.
  • چگونه درسایت اوپاکالا پروفایل شخصی ایجاد کنم : 
  • پس از تایید عضویت پروفایل کاربر ایجاد می گردد.
  • چگونه در  سایت اوپاکالا رمزعبور خود را ایجاد کنم : 
  • در زمان عضویت رمز عبور وارد شده و در صورت نیاز به تغییر در بخش پروفایل می توان رمز خود را تغییر داد.
  • سایت اوپاکالا رمزعبور خود را چگونه تغییر و یا بازیابی کنم: 
  • با توجه به شماره تلفن وارد شده چنانچه کاربر نیاز به تغییر رمز عبور داشته باشد می تواند از طریق بخش پروفایل رمز خود را با استفاده از شماره تلفن خود تغییر دهد.
  • سایت اوپاکالا چه آدرسی را درهنگام ایجاد کاربری وارد کنم:
  •  آدرس محل سکونت خود و یا آدرس محل دریافت سفارش ثبت شده.

نحوه ثبت نام اوپاکالا

  • چگونه میتوان درسایت اوپاکالا سفارش کالا را ثبت و یا ابطال کنم :
  •  پس از انتخاب کالا می توانید ان را به لیست خرید خود اضافه کنید و یا از لیست خرید کالا های انتخابی را حذف نمایید
  • چگونه میتوان سایت اوپاکالا مبلغ سفارش کالا را پرداخت کنم : 
  • پس از ثبت نهای کالا های انتخاب شده در لیست سفارشات با توجه به نحوه پرداخت به درگاه اینترنتی متصل می شود 
  • درسایت اوپاکالا نحوه ارسال کالا چگونه است :
  •  با توجه به تنوع فروشندگان برای هر کالا می تواند نحوه ارسال متفاوت باشد 
  • درسایت اوپاکالا چه کالاهایی با باربری حمل وارسال میشود:
  •  کالا ها ی سنگین و دارای گزینه ارسال توسط باربری 
  • سایت اوپاکالا کارت هدیه مصرف کننده چگونه تحویل داده میشود:
  •  در صورت دارا بودن کد تخفیف کاربر می تواند در خرید های بعدی از اوپاکالا از کد تخفیف استفاده نماید

پیگیری اوپاکالا

  • چگونه میتوانم درسایت اوپاکالا سفارش کالاراپیگیری کنم:
  •  پس از ثبت نهای سفارش کد سفارش برای کاربر ارسال می شود کاربر با توجه به کد تمام مراحل ارسال کالا را می تواند مشاهد نماید
  • چگونه می توانم سایت اوپاکالا آدرس تحویل کالا را درقسمت پیگیری سفارش تغییردهم: 
  • حتی  در صورت وارد کردن آدرس در هنگام عضویت شما می توانید برای هر سفارش آدرس دیگری را وارد نمایید 
  • چگونه می توانم با واحد بازرگانی شرکت تماس بگیرم:
  •  راه های ارتباطی در بخش انتهای سایت تماس با ما درج شده است
  • درسایت اوپاکالا چگونه اطلاعات خریدهای قبلی را میتوانم ببینم : 
  • تمام سفارشات ثبت شده در بخش پروفایل قابلیت رویت دارد
  • چگونه می توانم کالای سفارش شده را تحویل بگیرم :
  •  پس از ثبت سفارش و اختصاص کد واحد پشتیبانی تا زمان تحویل کالا به مشتری پیگیری می نمایند

مرجوع کردن 

  • چه کالاهایی رامیتوانم مرجوع کنم :
  •  کالا های که در زمان تحویل دارای اشکالات فیزیکی و .. باشند و کارشناس ما تشخیص خراب بودن کالا را داشته باشد
  • درسایت اوپاکالا چگونه مرجوع کردن کالارا به شرکت اطلاع رسانی کنم:
  •  برای این منظور نیاز به تماس با واحد پشتیبانی است
  • تاچندروز مهلت دارم کالا رامرجوع نمایم : 7 روز 
  • درصورت مرجوع کردن کالا، وضعیت کارت هدیه کالاها چه میشود :
  •  طبق قانون کارت هدیه فقط یک بار قابل استفاده است اگر کالای 100 هزار تومانی را با تخفیف، 70 هزار تومان دریافت کرده باشید در صورت مرجوع کردن کالا همان 70 هزار تومان باز پرداخت می شود
  • اگرهنگام تحویل کالا متوجه شوم کالا آسیب دیده است آیا میتوانم آن رامرجوع کنم: 
  • بله، می توان برای این منظور با واحد پشتیبانی اوپاکالا تماس گرفت