راهنمای خرید اقساطی و تکمیل مدارک در سامانه اوپاکالا
راهنمای خرید :
* پرسنل سازمانها، ارگانها، مراکز نظامی، شرکتهای دولتی و خصوصی طرف قرارداد با اوپاکالا امکان خرید اقساطی را دارند.
* مبلغ اعتبار اعطایی در حالت بدون ضامن ......... و در حالت با ضامن ......... می باشد.
* پرسنل (رسمی ، پیمانی ، آزمایشی و بازنشسته) که فاقد بدهی معوق بانکی یا چک برگشتی باشند این امکان را دارند که بدون ضامن خرید نمایند و سایر متقاضیان می بایست با ضامن خرید خود را انجام دهند.
* ضامن باید پرسنل (رسمی ، پیمانی ، آزمایشی و بازنشسته) سازمان های طرف قرداد با اوپاکالا بوده که استعلام بانکی آنها بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشد.
* فرایند استعلام بدهی معوق و اعتباری خریدار و ضامن از طریق سامانه رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام می گیرد و در صورت عدم تسویه حساب به موقع اقساط خرید، استعلام بانکی مورد نظر تایید نمی گردد.
* برای خرید های با ضامن وخرید های بدون ضامن ، هزینه اعتبارسنجی و تشکیل پرونده طبق آیین نامه رسمی اوپاکالا بوده که به مبلغ اقساط اضافه می شود.
* در صورت ثبت اطلاعات درگاه توسط کارشناسان پشتیبان اوپاکالا ، مبلغ کارمزد طبق آیین نامه های رسمی اوپاکالا به مبلغ اقساط اضافه می شود.
* شماره همراه خریدار و ضامن بایستی با کد ملی آن ها مطابقت داشته باشد.
مراحل خرید :
* ثبت سفارش در سایت اوپا کالا
* پیگیری مراحل خرید اقساطی در سایت اوپا کالا(پروفایل شخصی/سفارشات من)
وارد شوید
ثبت نام کنید
توجه
انتخاب موقعیت مکانی